Relatiebehoud - fundament voor toekomst

Als ondernemer ben je trots op je zaak en sta je volledig achter jouw dienst of product. Je waardeert je klanten en merkt dat het andersom ook zo is. Maar soms komt er een kink in de kabel. Een klacht. En niet zomaar een klacht, maar eentje die uitmondt in een geschil en de klantrelatie staat op springen. Hoe dan verder? 

Lees verder

Kostenbesparing en meer winst

Het gebeurt niet bewust, maar als ondernemer kun je langzaam maar zeker bedrijfsblind worden. Blind voor verbetermogelijkheden, maar ook blind voor kostenposten. Dan is het goed om een buitenstaander eens een kijkje in de keuken te gunnen. In dit geval waren wij die buitenstaander.

Lees verder

Verbetermaatregel: samen verbeteren is leuk

Ooit was het de meest efficiënte manier van werken. Ooit. Maar wat ooit de beste manier was, is nu soms hopeloos verouderd en juist inefficiënt geworden. Dat was pasgeleden het geval bij een van onze klanten. Ze merkten dat ze tegen problemen aanliepen, maar wisten niet waar dat door kwam. Ze werkten immers toch op de meest efficiënte manier?

Lees verder

Interim werkzaamheden

In een steeds krappere arbeidsmarkt komt het tegenwoordig vaak voor dat er een gat valt tussen het moment dat een medewerker vertrekt en het moment dat een nieuwe medewerker gevonden is. Op de werkvloer wordt dit vaak tijdelijk opgevangen door collega’s, maar op hoger niveau is dit meestal wat lastiger. Er moeten toch zaken aangestuurd worden. Gaat u dan gekke bokkensprongen maken en snel snel de eerste de beste medewerker aannemen, of niet?

Lees verder

  • 1
  • 2
Steenstraat 33
4561 AR Hulst
Telefoon | +31 (0)6 - 53858480
Email | Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
© Copyright 2018 | Vd Wiele Bedrijfsadvies
Terms of use | Disclaimer